40 میلیون کلاهبرداری را مسدود کنید ، 164000 مشترک تماس اسپم را پخش می کنند

[ad_1]
تصویر.
از 40 میلیون مکالمه جعلی که توسط شرکت مخابراتی در 11 ماه گذشته مسدود شده است ، فقط در پنج ماه نخست امسال ، مخابرات بیش از 19.68 میلیون تماس را مسدود کرده است.
جلوگیری از توزیع مکالمات ناخواسته توسط مشترکین و مشترکان متقلب ، به ایمنی ، امنیت و نظم اجتماعی کمک می کند. بنابراین ، وزارت اطلاعات و ارتباطات همچنان از اپراتورها می خواهد راه حل های ارتباطی و فنی را به طور جدی برای جلوگیری از تماس های تلفنی جعلی و جلوگیری از آزار و اذیت کاربران در برابر تماس های ناخواسته پیاده سازی کنند.
علاوه بر این ، اپراتورهای شبکه در حال پردازش “ناخواسته” ارتباطات از راه دور (سیم کارت ناخواسته ، پیام های هرزنامه ، تماس های هرزنامه) هستند. جلوگیری از تماس های تلفنی جعلی ، جلوگیری از فروش سیم کارت از قبل فعال شده.
به گفته وزارت اطلاعات و ارتباطات ، در 6 ماه اول سال 2021 ، بازرسی وزارتخانه 4 تیم بازرسی را انجام داده است که از این تعداد 2 تصمیم برای تحریم تخلفات اداری در زمینه ارتباطات از راه دور به مبلغ 55 دلار صادر شده است. دونگ
پیش از آن ، از اول ژوئیه سال 2020 ، اداره ارتباطات (وزارت اطلاعات و ارتباطات) اپراتورهای Viettel ، VNPT / VinaPhone و MobiFone را برای اجرای راه حل های فنی برای جلوگیری از تماس های هرزنامه ، هماهنگ کرد.
بر این اساس ، شرکتهای مخابراتی برای شناسایی مشترکانی که مظنون به گسترش تماسهای هرزنامه هستند ، از فن آوری های مدرن مانند داده های بزرگ (داده های بزرگ) و یادگیری ماشین (یادگیری ماشین) استفاده می کنند. روند مسدود کردن تماس های هرزنامه در 4 مرحله انجام می شود: شناسایی مشترکانی که مشکوک به گسترش تماس های هرزنامه هستند. دوباره تأیید کنید که هرزنامه است یا نه؛ جلوگیری کردن؛ مراقبت از مشتری ، رسیدگی به شکایات …
منبع HNMO
[ad_2]
دیدگاهتان را بنویسید