خبر خوب برای پایان سال 2020

خبر خوب برای پایان سال 2020


– روزنامه نگار ، فقط چند روز به پایان سال 2020 باقی مانده است ، من اخبار بین المللی را دنبال می کنم و می شنوم که ارزش برند ملی ویتنامی من در سال جاری سریعترین رشد در جهان محسوب می شود. ؟ فکر می کردم فقط محصولات تجاری می توانند مارک داشته باشند.

“او فکر کرد که این اشتباه نیست ، اما منبع ویتنامی که ارزش مارک ملی را که اخیراً شنیده بود افزایش داد ، درست بود.”

“چی؟”

– پان دان فکر کرد برای درک مارک ملی ، ابتدا باید بفهمد این مارک چیست (به انگلیسی مارک نامیده می شود). طبق انجمن بازاریابی آمریکا ، مارک تجاری یک نام ، شعار ، نماد ، نماد یا طرح است یا ترکیبی از عناصر فوق برای شناسایی کالاها یا خدمات یک یا چند مورد است. گروه های تأمین کننده برای تمایز آنها از سایر رقبا …

– گفتن این ، نام تجاری به وضوح همان چیزی است که کالاها یا خدمات تأمین کننده را مشخص می کند ، چرا …؟!

“شما اجازه می دهید بان دان اول کار را تمام کند.” از مفهوم فوق در مورد یک نام تجاری ، مردم برای درک نام تجاری ملی (که در انگلیسی به آن مارک ملی گفته می شود) گسترش می یابد همچنین نام ، شعارها ، نمادها ، نمادها ، طراحی یا ترکیب عناصر است. هدف از شناسایی کالاها و خدمات تولید شده توسط یک کشور ، تشخیص آنها از کالاها یا خدمات سایر کشورها است.

همچنین از این مفهوم ، توسعه یک برند ملی یک فرآیند سیستماتیک است که از دو محتوای اصلی تشکیل شده است: یک برند ملی و مدیریت برند ملی. مارک ملی ایجاد یک مارک ملی است ، مدیریت برند ملی برای اطمینان از استفاده از مارک ملی برای هدف صحیح ، دستیابی به نتایج خلاف هدف برنامه برند ملی. پیشنهاد میکنم.

– بنابراین ، دولت ما باید یک استراتژی ، برنامه و برنامه برای ساخت و مدیریت دقیق مارک های ملی داشته باشد تا چنین نتیجه ای داشته باشد؟

– درست. دولت ما 17 سال پیش دارای یک برنامه علامت تجاری ملی بود ، به ویژه برنامه مورد تأیید نخست وزیر در تصمیم 253/2003 / QÐ-TTg در تاریخ 25 نوامبر 2003 ، که به عنوان یک سازمان دائمی مسئول به وزارت صنعت و تجارت اختصاص داده شده است. برای هماهنگی با وزارتخانه ها و شعب در حال انجام

اخیراً ، در 8 اکتبر 2019 ، نخست وزیر تصمیم Decision 1320 / QÐ-TTg را تصویب کرد که برنامه ملی مارک را از سال 2020 تا 2030 تصویب می کند. و این از روش مارک ملی است. دولت ما سالهاست ، اما جهان جهش ارزش مارک ملی ویتنام را که سریعترین افزایش جهان در سال 2020 است و شما اخیراً شنیده اید ، تشخیص داده و ارزیابی کرده است.

“عالی!” اما من نمی دانم نتیجه ارزش فوری در حال رشد برند ملی در سال جاری کجاست ، آقا؟

– هنگام پیگیری اخبار ، احتمالاً می دانید که اخیراً معتبرترین سازمان رتبه بندی مارک جهان Brand Finance در انگلیس گزارش برند ملی برای سال 2020 را منتشر کرده است که در آن ارزش برند ملی ویتنام از 42 به کلاس 9 افزایش یافته است. در سال 2019 در سی و سومین کشور در 100 کشور برتر با مارک های ملی با ارزش بالا در جهان. به طور خاص ، از نظر ارزش مطلق به دلار آمریکا ، مارک ملی ویتنام در سال 2020 319 میلیارد دلار آمریکا ارزش دارد که 29 درصد بیشتر از سال 2019 است (247 میلیارد دلار آمریکا).

– این یک نتیجه مشخص در مقدار واقعی و نمودار است. در مورد نظر ارزیابی ، ارتباط برند ملی با نام تجاری 2020 با کشور ما چگونه است؟

– بگذارید بان دان دقیقاً از ترجمه گزارش ملی در مورد نام تجاری برای او بخواند: “ویتنام با 29٪ مخالف روند جهانی است. ویتنام سریعترین رشد ملی در این بخش در رتبه بندی سال است ، ارزش مارک ویتنامی با 29٪ افزایش به 319 میلیارد دلار رسید.

ویتنام تعداد خیره کننده ای از مرگ و میرهای Covid-19 را ثبت کرد ، به یکی از سایت های تولیدی پیشرو در جنوب شرقی آسیا تبدیل شد و به یک مقصد محبوبیت فزاینده تبدیل شد. برای سرمایه گذاران ، به ویژه از ایالات متحده ، که به دلیل جنگ تجاری ایالات متحده و چین می خواهند عملیات خود را به چین منتقل کنند ، جذاب است و اخیراً یک قرارداد تجارت آزاد ترجیحی با اتحادیه اروپا از توسعه ملی بیشتر حمایت می کند. “

– آه ، آیا این بیانیه به رسمیت شناختن دستاورد کشور ما ، انجام یک “مأموریت مضاعف” در سال 2020 نیست؟

– علاوه بر این ، اگر کشور ما اجماع نداشته باشد ، یک نیروی مشترک ، صدها میلیون نفر به عنوان یک کل ، تحت رهبری حزب و دولت متحد می شوند ، و مصمم به انجام دو وظیفه ضد بزرگان هستند. از نظر ترجمه و توسعه اقتصادی؟

بان دان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *